Dostava in reklamacije

Dostava in prevzem

Pripovedi smo posneli, zgodbe smo napisali, ilustracije smo narisali in knjigo smo poslali v tiskarsko pečico. Kaj pa zdaj? Ko nam tiskarna vašo knjigo varno dostavi, jo preko izbrane dostavne službe pošljemo na vaš naslov, lahko pa jo tudi osebno prevzamete (Maribor ali izbrana tiskarna). Pri manjšem številu knjig (do deset) poštnino poravnamo mi.

Reklamacije in vračila

Naročnik lahko uveljavlja vse pravice in jamstva iz naslova stvarnih napak, v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov in Obligacijskega zakonika. Za stvarno napako šteje vsaka poškodba izdelka, ki bi nastala pri tisku, vezavi ali pri transportu. V tem primeru bo naročniku v roku desetih dni zagotovljen nov, popoln in brezhiben izdelek.

Vračilo izdelka in uveljavljanje pravic iz naslova stvarne napake ni mogoče v primeru, da je izdelek brezhiben. V primeru, da naročnik s končnim izdelkom ni zadovoljen, ne gre za stvarno napako in v tem primeru naročnik končnega izdelka po prejemu ne more vrniti.